Moto X prinde viata in mainile fostului CEO Google

de: Alexandru Puiu
14 07. 2013

 

Dupa mai multe saptamani de , urmatorul varf de gama de la Motorola ajunge in mainile lui Eric Schmidt.

Intre Google si Motorola exista o relatie speciala inceputa odata cu achizitia uneia dintre cele mai vechi companii producatoare de telefoane de catre gigantul din Mountain View. Totusi, de la momentul respectiv, compania condusa de Larry Page nu s-a implicat niciodata direct in productia unui nou Droid, pana acum.

Moto X este un nou terminal Motorola care deja a aparut in cateva reclame si care promite sa fie primul fruct al colaborarii dintre cele doua companii cu o istorie destul de impresionanta. Cu toate ca nu avem niste informatii clare legate de momentul disponibilitatii acestui aparat, pe langa mai multe seturi de specificatii care pot sau nu sa se reflecte in realitate, pentru prima oara avem si o imagine cu Moto X.

In cadrul conferintei anuale Allen and Company, desfasurata zilele trecute in Sun Valley, Idaho, Eric Schmidt, fostul CEO Google, a promovat mai mult sau mai putin involuntar urmatorul smartphone Motorola. Desi a refuzat sa ofere informatii in legatura cu terminalul pe care-l folosea, Schmidt nu s-a ferit deloc sa vorbeasca la un telefon cu sigla M pe care  nimeni nu l-a mai vazut pana in acel moment in comert. Aparatul pare sa aiba o carcasa alba a carui textura este similara cu fibra de carbon, in rest, nu prea sunt evidente alte specificatii ale gadgetului.

In total, la nivel global, se speculeaza ca nu mai putin de 500 de milioane de dolari vor fi cheltuiti pentru promovarea Moto X. Avand in vedere ca ceea ce a facut fostul CEO se considera reclama gratuita, sunt curios cat de revolutionare vor fi noile campanii publicitare de la Motorola. Nu de alta, dar e destul de greu sa cheltuiesti o jumatate de miliard de dolari pe reclame si sa nu incepi sa observi o crestere brusca a vanzarilor.

Aveti vreun „pronostic” legat de Moto X?